Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2007 21:57 - мразя те
Автор: me4o2sly6a3techno Категория: Тя и той   
Прочетен: 521 Коментари: 2 Гласове:
0



Мразя,когато ме гледаш,
шепнейки тихо "прости",
мразя,когато ръцете протягаш,
милвайки мойте коси.
мразя,когато казваш,че ме обичаш,
защото тожа са лъжи!
Мразя,когато безгрижно се шляеш
из мойте сиви мечти,
мразя,когато нежолно сияеш,
докосвайки тез сини очи.
Ти не разбираш,мен ме боли,
прощавам ти всичко,уви,
сърцето ми пак тихо тъжи,
но аз понесох всичко,нали?
Подли планове ти замисляш,
шепнейки тихо в нощта,
казваш че веч ще обичаш
и то само една.
Но това не е вярно,
аз не ще кажа "да"!
Ти обичта ни захвърли,
захвърли я там,на снега.
Ала тя оцеля,
сега е в мойта душа.
Прибрах я в мойто сърце,
то я пази кат малко дете.
Мразя те,това е краят,
Мразя те и ти го знаеш!



Тагове:   МРАЗЯ,


Гласувай:
0



1. анонимен - Оше един
19.01.2007 22:55
стихоплетец търсещ изгубената си душа. Аман от наранени гордости. Ще кажа още нещо по този повод: На един човек не му вървяло в нищо. Загубил на лотария, уволнили го от работа жена му го напуснала, а неплатените сметки завалели от всякъде. Решил да се отърве от тази орисия. Намерил въже качил се на масата в кухнята и преди да надене клупа се огледал за последно сбогом. Зърнал на земята полупразна бутилка от водка /питието е според вкуса/ решил да пийне за последно и слязял от масата. Пийнал веднъж после още веднъж потретил огледал се пуснал радиото и си казал яяяя то живота започна да се оправя....
цитирай
2. me4o2sly6a3techno - по света винаги ше има наранени х...
19.01.2007 23:04
по света винаги ше има наранени хора,имало го е преди има го и сега...важното е да се отървеш от мъката по някакъв начин...и това е моят си способ,моят начин да се отърва от болка,която тежи в сърцето...да поредната,която излива чувствата си така,но ако не поставиш някакво начало няма да можеш да продължиш напред :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: me4o2sly6a3techno
Категория: Други
Прочетен: 10177
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930